torsdag 25. august 2011

Skolestart

Jeg heter Lars Richard Steinbrenner og bor i et lite hus på toppen av Sundby. Jeg går på skolen Porsgrunn VGS på linjen TAF. Der trives jeg spesielt godt. Det er en krevende skole som starter klokken 8,05 og tvinger meg derfor til stå opp klokka 7,20 om morgenen for og komme tidsnok til skolen. Vi er på skolen fra 8,05 til 15,00, deretter lekser fra 15.00 til 18,00. Jeg er så heldig at jeg får trene gratis på Mylife i Langesund, og trener derfor på Mylife etter skoletid.
Treningen min er vektløfting. Jeg er også spinninginstruktør på Mylife. En fast time i uken er det jeg har av spinnings timer. Treningsprogrammet jeg bruker er laget av en stor sterk man som presser meg til å trene.
I forberedelsestiden har jeg notert viktig fakta om skolens miljø og opplegg. TAF elevene (som jeg er en del av) har også mottatt forskjellige kontrakter og diverse planer av lærere. Vi har også vert så heldige og få en omvisning på den vakre skolen vår.
På GrepTeli forventer jeg at tar imot meg på en positiv måte.  Jeg har hørt mye positivt om bedriften. Håper på et brukbart arbeidsmiljø og hyggelige ansatte. Etter fire år i bedrift forventer jeg at GrepTeli har lært meg det jeg skal kunnes og det som forventes av en ny opplært produksjonsteknikker.
De første dagene på GrepTeli skal jeg bidra med et godt læringsmiljø. Jeg skal også forsøke å være en ressurs for bedriften. Noe som får meg, og arbeids giver i godt humør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar